یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
کد خبر: 1166919
۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره گفت: فرصت خدمت، یک نعمت است و هر نعمتی هم شکری دارد، شکرش این است که در این فرصت از همه‌ توان برای خدا استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه چهل روز از فراق غم انگیز شهید جمهور و همراهانش می‌گذرد اما هنوز این غم سنگین و این فراق جانکاه را باور نداریم، اظهار داشت: شهید جمهور مطیع محض ولایت، مردمی، پرتلاش و دلسوز، پاک، مخلص، مؤمن، دغدغه مند و پیگیر و خستگی ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه مردم نباید فرصت حضور در انتخابات را از دست دهند، گفت: در تعیین سرنوشت آینده کشور و تعیین سرنوشت آینده خود و خانواده حضور پیدا کنید، هر یک رأی شما در آینده کشور و آینده خودتان مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه شما حق انتخاب دارید، این حق را از خودتان سلب نکنید، خاطرنشان کرد: حضور پرشور شما مردم در انتخابات عزت و اقتدار برای کشور به همراه دارد و حضور حداکثری در انتخابات خنثی کننده دسیسه و نقشه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

امام جمعه شبانکاره، با تأکید بر اینکه در کنار حضور حداکثری، درست انتخاب کنید، ابراز کرد: به کسی رأی دهید که کارآمد باشد، توانمند باشد، حل مشکلات کشور را به بیگانگان گره نزند، وابسته به غرب نباشد، معتقد به توان و ظرفیت داخلی باشد، منافع ملی و ملت را بر منافع حزبی و جناحی ترجیح بدهد و به کسی رأی بدهید که انقلابی باشد، ولایی باشد، مطیع دین و مبانی انقلاب و مطیع ولایت باشد.

وی تصریح کرد: بعضی‌ها ۸ سال در این کشور در مهمترین مسئولیت‌ها بودند، عملکردشان جز خسارت چیز دیگری برای مردم نداشت، جلوی دشمن زانو می‌زدند و التماس می‌کردند اما داد و بیدادشان را سر ملت ایران می‌زدند.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: شما به جای اینکه فریادتان را بر سر دشمنان و آمریکا بزنید که چرا این همه ظلم به ملل اسلام و انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند و ما را تحریم ظالمانه کرده‌اند، صدای خود را کلفت می‌کنید و بر سر مردم و جبهه انقلاب نعره می‌زنید که هیهات من چای دبش، چای دبش که سال ۹۷ در دولت خودتان بوده در دولت انقلابی شهید جمهور جلوی آن گرفته شد.

وی عنوان کرد: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ کارخانه و شرکت در دولت شما تعطیل یا نیمه تعطیل شد، این شهید جمهور بود که طی دو سال آنها را راه اندازی کرد، مردم، در انتخاب خود مراقب باشید کلاه سرتان نرود.

حجت الاسلام پردل، با بیان اینکه رئیس جمهور باید خادم جمهور باشد، خاطرنشان کرد: مردمی‌بودن حکومت اسلامی این است که حکومت اسلامی در خدمت مردم باشد، نمی‌شود از هر حکومتی در دنیا این ادعا را باور کرد که در خدمت مردم خود است.

امام جمعه شبانکاره ابراز کرد: مردمسالاری دینی برخلاف دموکراسی‌های ریاکار و عوام‌فریب، نظام خدمت‌رسانی خالصانه و بی‌منت است، خدمت به مردم در همه‌جا با ارزش است و در جمهوری اسلامی، با ارزش‌تر است، زیرا این خدمت در چارچوب آرمان‌های والا و ارزشمندی است که ارزش خدمت را مضاعف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قدرت اگر باهدف خدمت به مردم باشد، عبادت است، ابراز کرد: اگر کسی برای خدمت به مردم، به‌خصوص خدمت به طبقات ضعیف وارد میدان مبارزه شود، هر حرکت، هر کلمه، هر حرف او حسنه است.

وی تأکید کرد: فرصت خدمت، یک نعمت است و هر نعمتی هم شکری دارد، شکرش این است که در این فرصت از همه‌ توان برای خدا استفاده کنید.

حجت الاسلام پردل خاطرنشان کرد: مبنای کارها بایستی پیشبرد اهداف انقلاب باشد، باید برای این اهداف کار کرد و تلاش و هدف بایستی این باشد و با آن اهداف تطبیق بکند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha